Geen producten (0)
   Klantenservice
   > Contactpagina
   > Mijn bestelling(en)
   > Betaalmethodes
   > Levertijd & verzendkosten
   > Retourneren
   > Wie zijn wij?
   > Algemene Voorwaarden
   > Privacy en cookiebeleid
   > Garantie en klachten

   > Blog

Contact

Kantooradres
Origineletelefoonhoesjes V.O.F.
Lodewijk van Deyssellaan 33
2182VN Hillegom
Nederland 

Bedrijfsgegevens
KvK-nummer: 66470749

Btw-nummer: NL 856568211B01

Heeft u vragen of opmerkingen? U kunt ons bellen of een e-mail sturen naar het onderstaande e-mailadres.

Garantie en klachten

Bij Origineletelefoonhoesjes.nl heeft klantenservice hoge priorteit. Op deze pagina vindt u alle informatie omtrent garantie, klachten en aanspraak maken op garantie! Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op! Wij zullen de vragen of opmerkingen zo uitgebreid mogelijk behandelen!

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@origineletelefoonhoesjes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Aanspraak maken op garantie

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@origineletelefoonhoesjes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.