Bij Origineletelefoonhoesjes.nl heeft klantenservice hoge priorteit. Op deze pagina vindt u alle informatie omtrent klachten, garantie, kopersbescherming en aanspraak maken hierop! Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact op met onze klantenservice via de contactpagina en laat weten waar u mee geholpen wilt worden! Wij zullen vragen of opmerkingen zo spoedig en uitgebreid mogelijk behandelen!

Kopersbescherming

Met de Trusted Shops kopersbescherming is uw aankoop altijd verzekerd bij Origineletelefoonhoesjes.nl. Is de bestelling beschadigd aangekomen of is deze helemaal niet geleverd? Of heeft u een product teruggestuurd maar geen terugbetaling ontvangen? Geen zorgen. Met een Trusted Shops account kunt u de bestelling gratis verzekeren. Wanneer u nog geen account heeft, kan deze gratis aangemaakt worden. Verzekeren kan via de bedankpagina welke onderaan de pagina wordt getoond zodra u een bestelling heeft geplaatst. Hierna bent u automatisch voor alle volgende bestellingen bij Origineletelefoonhoesjes.nl en andere deelnemende webshops verzekerd tot een bedrag van €100. Deze kopersbescherming is gedurende 30 dagen na aankoopdatum actief en wordt dus direct bij het plaatsen van de bestelling afgesloten. Klanten kunnen echter nog tot drie dagen na het afrekenen gebruik maken van de kopersbescherming voor de bestelling. Bij eventuele problemen of geschillen wordt dus aangeraden binnen de termijn van 30 dagen melding te maken bij Trusted Shops. Let op: garantie- en aansprakelijkheidsgevallen zijn uitdrukkelijk niet gedekt door de kopersbescherming van Trusted Shops (zie hieronder).

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact te zoeken met onze klantenservice via de contactpagina. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Trusted Shops via https://www.trustedshops.nl/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.